Biura Biura
Wynajem Transakcja
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2

Atuty nieruchomości Atuty nieruchomości

Zastosuj

Przeznaczenie lokalu Przeznaczenie lokalu

Zastosuj
Obrazek numer 976009
Obrazek numer 976011
Obrazek numer 976013
Obrazek numer 976015
Obrazek numer 976017
Obrazek numer 976019
Obrazek numer 976021
Obrazek numer 976023
Obrazek numer 976025
Obrazek numer 989430
Obrazek numer 989432
Obrazek numer 989434
Obrazek numer 989436
Obrazek numer 989438
Obrazek numer 989440
Obrazek numer 989442
Obrazek numer 989444
Obrazek numer 989446
Obrazek numer 989448
Obrazek numer 989450
Obrazek numer 989452
Obrazek numer 989454
Obrazek numer 989456
Obrazek numer 989458
Obrazek numer 989460
Obrazek numer 989462
Obrazek numer 989464

nr. 29239/4651/OLW

Umeblowane biuro w wysokim standardzie | Mokotów

Warszawa, Mokotów

Biuro dla 51 os.

Cena za stanowisko 1 350,0 PLN/os.

Cena całkowita 68 850,0 PLN

Piętro 3

Czynsz 41 310 PLN

Koszty ekspl. 27 540 PLN

Zapytaj doradcę o:

  • Zwolnienia czynszowe
  • Budżet na fit-out
  • Czynsz efektywny

Atuty nieruchomości

Klimatyzacja
Recepcja
Podnoszone podłogi
Garaż, miejsce parkingowe
Kontrola dostępu
Ochrona
Otwierane okna
Winda
Krótka umowa
Gotowe do wejścia
Umeblowane

Domaniewska 45 to kameralny, elegancki biurowiec zlokalizowany w biznesowej części Mokotowa. Przeszklona elewacja nadaje nowoczesnego wyglądu oraz zapewnia doskonały dostęp światła dziennego. Lokalizacja gwarantuje dogodny dostęp do linii autobusowych i tramwajowych, w odległości 7-minutowego spaceru znajduje się stacja kolejowa Warszawa Służewiec. Atutem budynku są uchylne okna oraz parking podziemny dla najemców. Całe 3 piętro budynku przeznaczone jest na nowoczesne, umeblowane powierzchnie biurowe zarówno małych, średnich jak i dużych firm wraz z wieloma udogodnieniami dla najemców.

Nowe, komfortowe biuro przeznaczone dla 51-osobowego zespołu, zaprojektowane w najwyższym standardzie, z dbałością o detale. Powierzchnia składa się z trzech w pełni wyposażonych i umeblowanych modułów, które dzielą się na powierzchnię open space, gabinet, salę konferencyjną i prywatny aneks kuchenny.

Nasza oferta zapewnia:
-umeblowane powierzchnie, wyposażone w ergonomiczne biurka i krzesła oraz szafki,
-sale konferencyjne, umożliwiające spotkania w grupie i organizacje prezentacji,
-strefę chillout, miejsce odpoczynku w otoczeniu małej biblioteczki, która jest do użytku najemców,
- budki telefoniczne na częściach wspólnych,
-przestronną kuchnię oraz punkty kawowe.

Do ceny czynszu należy doliczyć kwotę kosztów eksploatacyjnych i ryczałtu na poczet energii elektrycznej, Internetu, wody, kawy oraz sprzątania w łącznej wysokości 27540 zł.

Możliwa elastyczna umowa najmu na okres 12 miesięcy.

Istnieje możliwość wynajęcia innych pomieszczeń o różnym metrażu, dostosowanych do liczby pracowników.


Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Przedstawione oferty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Wszystkie ceny podane są jako netto, mogą się różnić w zależności od części wspólnych piętra i budynku.
Cześć,
Skontaktuj się ze mną
Fatima Zakrzewska [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu
      Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji