Offices Biura
Rent Transakcja
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2
Obrazek numer 772040
Obrazek numer 772042
Obrazek numer 772044
Obrazek numer 772046
Obrazek numer 772048
Obrazek numer 772050
Obrazek numer 684642
Obrazek numer 684644
Obrazek numer 684646

nr. 21281/4651/OLW

Nowoczesne biuro 14-osobowe z pięknym widokiem

Gdańsk, Oliwa

Biuro dla 14 os.

Cena za stanowisko 964,3 PLN/os.

Cena całkowita 13 500,0 PLN

Piętro 13

Czynsz 13 500 PLN

Serviced offices located on the 12th and 13th floor of the new office building. The building is located near the SKM station and a public transport hub. On the ground floor there is a grocery store, a clinic and a car showroom.

Ready to move-in office on the twelfth floor with a view. It consists of an open space and a smaller office. The rent includes operating costs and a lump sum for electricity, Internet, water, coffee and cleaning. It is possible to rent an office with or without furniture. Short contract with the possibility of negotiation. The rental price includes: - Office furniture - Operating fees and utilities: electricity, heating, air conditioning, water - Cleaning - Internet (WiFi and LAN) - Access to a telephone booth - Access to common areas - Assistant assistance: receiving mail and sending it on behalf of client, receiving guests and notifying their arrival to the client - Access to Business Showrooms around the world - 3,500 places to work while traveling - Possibility to organize meetings in the Business Club on the 12th floor. Larger and smaller offices in other configurations are also available. The photos presented are for illustration purposes only and show the standard of finishing. Price included for a 24-month contract.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Cześć,
Skontaktuj się ze mną Beata Maksimowicz [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności i Obowiązują Warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności i Obowiązują Warunki korzystania z usługi.
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu