Offices Biura
Rent Transakcja
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2
Obrazek numer 853779
Obrazek numer 726374
Obrazek numer 726376
Obrazek numer 726378
Obrazek numer 726380
Obrazek numer 726382
Obrazek numer 726384
Obrazek numer 726386
Obrazek numer 726388

nr. 28446/4651/OLW

Nowoczesne biuro dla 8 osób

Wrocław, Śródmieście

Biuro dla os.

Cena za stanowisko 1 200,0 PLN/os.

Cena całkowita 9 600,0 PLN

Piętro 6

Czynsz 5 760 PLN

Koszty ekspl. 3 840 PLN

A ready-made office for rent on flexible terms, with access to an equipped shared kitchen, a meeting room and telephone booths in the common area. The space is located in a modern building, in the rapidly changing - and at the same time oldest - part of the city. The representative architecture and location next to the main communication artery make the facility recognizable and perfectly exposed. A high standard of finishing, the use of pro-ecological solutions confirmed by the LEED Platinum certificate, large glazing and optimal access to daylight ensure comfortable working conditions. The office building is located in Śródmieście, close to the University Library, Ostrów Tumski and the cathedral, the Botanical Garden and Pasaż Grunwaldzki. The location allows easy access to other parts of the city, both by public and private transport.

A tailor-made office in the heart of Wrocław - finished and furnished, with the possibility of immediate entry. All you need is a computer and the enthusiasm to work to develop your business here. There is also an equipped kitchen, access to conference rooms and a relaxation area. An undoubted advantage of the premises is the possibility of concluding a contract on flexible terms, including its length and expansion to other modules. Possibility to adapt the office layout to the tenant's preferences - division into modules or open space. The square footage provided on the website is the equivalent of a conventional office, which you would potentially like to rent on your own on the market. The rent includes operating costs and a lump sum for electricity, Internet, water, coffee and cleaning in the total amount of PLN 3,840.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Cześć,
Skontaktuj się ze mną Eryk Kucharski [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności i Obowiązują Warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności i Obowiązują Warunki korzystania z usługi.
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu