Offices Biura
Rent Transakcja
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2
Obrazek numer 848491
Obrazek numer 848493
Obrazek numer 848495
Obrazek numer 848497
Obrazek numer 848499
Obrazek numer 828487
Obrazek numer 828489
Obrazek numer 828491
Obrazek numer 828493
Obrazek numer 828495
Obrazek numer 828497
Obrazek numer 828499
Obrazek numer 828501
Obrazek numer 828503
Obrazek numer 828505
Obrazek numer 828507

nr. 27735/4651/OLW

Nowoczesne biuro w centrum Gdańska!

Gdańsk, Przymorze

Biuro dla 12 os.

Cena za stanowisko 1 350,0 PLN/os.

Cena całkowita 16 200,0 PLN

Czynsz 16 200 PLN

Attractive coworking in a modern office building. The area consists of two spaces separated by a building lobby. Solutions that create a pleasant working atmosphere await the future tenant. Access to an equipped kitchen, unlimited coffee, tea and water, fresh fruit, cookies. Access to the chill out zone, access to telephone boxes, high-speed internet, and even the possibility of registering a company at collab and handling correspondence.

An open-space office designed for 12 people (separated into two 6+6 offices). The price includes: - Equipped and furnished office with 24/7 access (desk 140x70, office chair, Kinnarps® furniture) - Possibility to register the company at the collab address and handle its correspondence - Reception service (welcoming guests of your company, concierge) - Access to shared, high-speed business-class Internet (symmetrical connection) - Utility fees: electricity, water, air conditioning - Access to the equipped kitchen, unlimited coffee, tea and water - Fresh fruit, cookies - Regular cleaning of the office and common areas - Access to the lounge area and telephone booths - Package of 15 hours of monthly access to an 8 pax room - 15% discount on the rental of meeting rooms outside the package - Access cards No activation fees. Parking space in the garage for PLN 550/month.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Cześć,
Skontaktuj się ze mną Beata Maksimowicz [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności i Obowiązują Warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności i Obowiązują Warunki korzystania z usługi.
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu