Offices Biura
Rent Transakcja
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2
Obrazek numer 847245
Obrazek numer 847247
Obrazek numer 847249
Obrazek numer 847251
Obrazek numer 847253
Obrazek numer 847255
Obrazek numer 847257
Obrazek numer 847259
Obrazek numer 847261
Obrazek numer 847263
Obrazek numer 847265
Obrazek numer 847267
Obrazek numer 847269
Obrazek numer 847271
Obrazek numer 817257
Obrazek numer 817259
Obrazek numer 817261
Obrazek numer 817263
Obrazek numer 817265
Obrazek numer 817267
Obrazek numer 817269
Obrazek numer 817271
Obrazek numer 817273
Obrazek numer 817275
Obrazek numer 817277
Obrazek numer 817279
Obrazek numer 817281
Obrazek numer 817283
Obrazek numer 817285
Obrazek numer 817287
Obrazek numer 817289
Obrazek numer 817291

nr. 27517/4651/OLW

Biuro dla 12 osób od zaraz, Rondo ONZ

Warszawa, Śródmieście

Biuro dla 12 os.

Cena za stanowisko 1 500,0 PLN/os.

Cena całkowita 18 000,0 PLN

Piętro 2

Czynsz 10 500 PLN

Koszty ekspl. 7 500 PLN

Furnished offices for rent in one of the best buildings in Warsaw. New surface, finished to a high standard. The office building is well located, there is a metro station and public transport stops nearby. There is a canteen, hairdresser and laundry facilities in the building. The tenants on the 14th floor have a fitness, sauna and gym with a panorama view at their disposal.

A new, ready-to-move-in, private office for rent, intended for 12-14 people. The office consists of an open space zone. It is possible to rent the space divided into several comfortable private rooms. Various configurations possible. Additionally, you will have at your disposal a fully equipped shared kitchen and meeting rooms with a TV for showing presentations. The rent includes operating costs and a lump sum for electricity, Internet, water, coffee and cleaning in the total amount of PLN 7,500 net. The advantage is a flexible, short contract for a period of 12 months. Without unnecessary formalities and additional costs.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Cześć,
Skontaktuj się ze mną Paweł Podsiedzik [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności i Obowiązują Warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności i Obowiązują Warunki korzystania z usługi.
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu