Offices Biura
Rent Transakcja
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2
Obrazek numer 798343
Obrazek numer 798345
Obrazek numer 798347
Obrazek numer 798349
Obrazek numer 798351
Obrazek numer 798353
Obrazek numer 798355
Obrazek numer 798357
Obrazek numer 798361

nr. 28422/4651/OLW

Duże pomieszczenie dla 15 osób gotowe z meblami

Warszawa, Ochota

Biuro dla 15 os.

Cena za stanowisko 894,1 PLN/os.

Cena całkowita 13 411,0 PLN

Piętro 13

Czynsz 7 376 PLN

Koszty ekspl. 6 035 PLN

A ready-made office for rent on flexible terms, with access to an equipped shared kitchen, a meeting room and dedicated rooms (call box) for making telephone calls. There is a shower available for cyclists in the rental area. The space is located in the high-class Equator I building at Aleje Jerozolimskie 94, with good access to bus transport and close to the Western Railway Station and the Ochota (Warszawa Główna) railway station. Additional amenities include: restaurant, ATM and parking for tenants.

At the exclusive disposal of the tenant is a large office room for a maximum of 15 people, marked on the plan as (13.11). The price does not include operating fees and advance payments for utilities in the amount of PLN 6,035 net per month. Tenants pay for kitchen supplies depending on the number of people and the contribution is PLN 100 net/person. Common areas are already included in the rental price, it is possible to rent a parking space. There are no other additional fees apart from those mentioned. The given area corresponds to traditional office space intended for the indicated number of people, with similar access to dedicated rooms and shared rooms.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Cześć,
Skontaktuj się ze mną Agnieszka Chrzanowska [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności i Obowiązują Warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności i Obowiązują Warunki korzystania z usługi.
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu