Offices Biura
Rent Transakcja
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2
Obrazek numer 778844
Obrazek numer 778846
Obrazek numer 778848
Obrazek numer 778850
Obrazek numer 766032
Obrazek numer 766034
Obrazek numer 766036
Obrazek numer 766038
Obrazek numer 766040
Obrazek numer 766042
Obrazek numer 766044
Obrazek numer 766046
Obrazek numer 766048
Obrazek numer 766050
Obrazek numer 766052
Obrazek numer 766054
Obrazek numer 766056
Obrazek numer 766058
Obrazek numer 766060
Obrazek numer 766062
Obrazek numer 766064
Obrazek numer 766066
Obrazek numer 766068
Obrazek numer 766070
Obrazek numer 766072
Obrazek numer 766074
Obrazek numer 766076
Obrazek numer 766078
Obrazek numer 766080
Obrazek numer 766082
Obrazek numer 766084
Obrazek numer 766086

nr. 24458/4651/OLW

Gotowe do wprowadzenia biuro dla 27-30 os.

Warszawa, Ochota

Biuro dla 27 os.

Cena za stanowisko 870,0 PLN/os.

Cena całkowita 23 490,0 PLN

Piętro 4

Czynsz 23 490 PLN

A unique concept that combines the advantages of working in an innovative space that stimulates creativity and productivity with access to a dedicated private space of the company - all in a top-class building located in the business district of the city. This is an attractive offer for companies that prefer a modern way of working and appreciate the flexibility and freedom typical of co-working space, but want to keep their independent workspace at the same time.

Ready to move in, finished to a high standard, furnished office that can accommodate 27 to 30 employees. The private area is divided into an open space, an office for 2 people, a small meeting room that can serve as an additional office and a larger conference room for 6-8 people. It is possible to rent an additional room if availability allows. Additionally, you will have at your disposal a fully equipped shared kitchen and meeting rooms with a TV for showing presentations. The price includes a lump sum for electricity, Internet, water, coffee and cleaning in the amount of PLN 15,660 net / 1 month. The office area is marked in yellow on the plan. The offer shows photos with exemplary arrangements of space in the building.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Cześć,
Skontaktuj się ze mną Weronika Nosarzewska [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności i Obowiązują Warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności i Obowiązują Warunki korzystania z usługi.
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu