Biura Biura
Warszawa Miasto
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2

Atuty nieruchomości Atuty nieruchomości

Zastosuj

Przeznaczenie lokalu Przeznaczenie lokalu

Zastosuj
Obrazek numer 1522158
Obrazek numer 1522160
Obrazek numer 1525235
Obrazek numer 1525237
Obrazek numer 1525239
Obrazek numer 1525241
Obrazek numer 1525243
Obrazek numer 1525245

nr. 31537/4651/OLW

Biuro do pracy dla 2 osób, Dąb

Katowice, Dąb

Biuro dla os.

Cena za stanowisko 1 332,0 PLN/os.

Cena całkowita 2 664,0 PLN

Piętro 5

Czynsz 1 598 PLN

Koszty ekspl. 1 066 PLN

Zapytaj doradcę o:

  • Zwolnienia czynszowe
  • Budżet na fit-out
  • Czynsz efektywny

Atuty nieruchomości:

Klimatyzacja
Recepcja
Podnoszone podłogi
Garaż, miejsce parkingowe
Centrum konferencyjne
Podwieszane sufity
Kontrola dostępu
Ochrona
Winda
Krótka umowa
Gotowe do wejścia
Umeblowane

Lokalizacja: Katowice- Dąb

Kompleksowo urządzona przestrzeń biurowa o charakterze all-inclusive położona jest w rozpoznawalnym i cenionym przez Najemców katowickim kompleksie biurowym. Budynek klasy premium zapewnia bardzo wysokie standardy użytkowe, natomiast lokalizacja i układ drogowy umożliwia szybki dojazd zarówno samochodem jak i transportem publicznym. W najbliższym sąsiedztwie obiektu znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe, a sam obiekt posiada własny parking podziemny oraz naziemny. Przestrzeń biurowa została praktycznie zaprojektowana tak, by tworzyć przyjazne i funkcjonalne środowisko do pracy i rozwoju małego i dużego biznesu. W najbliższym otoczeniu znajduje się pełna oferta punktów o charakterze uzupełniającym m.in. usługowych oraz gastronomicznych.

Umeblowane biuro serwisowane z dostępem do wyposażonej kuchni, strefy relaksu oraz sal konferencyjnych. Biuro zaprojektowane z myślą o zapewnieniu komfortu do pracy dla 2 osób.

W cenie 2664 zł netto (1598 zł netto czynsz + 1066 zł netto opłata eksploatacyjna) znajdują się wszystkie opłaty niezbędne do działania Twojego biura.

Dla najemców dostępne są pakiety miesięczne sal i druku oraz dodatkowe atuty:
-Dostęp 24/7
-Obsługa recepcji
-Serwis sprzątający
-Szybki Internet
-Parking dla samochodów i rowerów.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Przedstawione oferty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Wszystkie ceny podane są jako netto, mogą się różnić w zależności od części wspólnych piętra i budynku.
Cześć,
Skontaktuj się ze mną
Julia Pisarek [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe

    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe

      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu
      Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji