Biura Biura
Wynajem Transakcja
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2

Atuty nieruchomości Atuty nieruchomości

Zastosuj

Przeznaczenie lokalu Przeznaczenie lokalu

Zastosuj
Obrazek numer 1241654
Obrazek numer 1241656
Obrazek numer 1241658
Obrazek numer 1213632
Obrazek numer 1213634
Obrazek numer 1213636
Obrazek numer 1213638
Obrazek numer 1213640
Obrazek numer 1213642

nr. 30156/4651/OLW

Dwa pokoje w pełni wyposażone w ścisłym centrum

Wrocław

Biuro dla 12 os.

Cena za stanowisko 925,0 PLN/os.

Cena całkowita 11 100,0 PLN

Piętro Parter

Czynsz 6 660 PLN

Koszty ekspl. 4 440 PLN

Zapytaj doradcę o:

  • Zwolnienia czynszowe
  • Budżet na fit-out
  • Czynsz efektywny

Atuty nieruchomości:

Klimatyzacja
Recepcja
Centrum konferencyjne
Kontrola dostępu
Ochrona
Otwierane okna
Winda
Krótka umowa
Umeblowane

Ta zabytkowa i reprezentacyjna kamienica usytuowana jest w sąsiedztwie wrocławskiego Rynku, 200 metrów od Ratusza. Odrestaurowany budynek w pastelowych odcieniach różu i błękitu szczyci się jednym z najpiękniejszych widoków z okien - na kameralny plac z kwiaciarniami, otoczony zdobionymi, kolorowymi kamienicami. Kamienica jest wąska i długa, a doświetlenie pomieszczeń w głębi zapewnia wewnętrzny dziedziniec sąsiedniej kamienicy. Do obiektu prowadzą wejścia z dwóch ulic. Budynek oferuje komfortowe i nowoczesne powierzchnie biurowe o ponadprzeciętnej wysokości, sale szkoleniowe oraz przestrzeń coworkingową w wysokim standardzie z dostępem 24/7. Jasne, klasyczne wnętrza biurowe zapewniają komfortowe warunki pracy.

Powierzchnia biurowa zlokalizowana na 1 piętrze, złożona z dwóch pokojów.
Należy doliczyć opłaty za zużycie prądu.
Umowa jest zawierana na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia

* Zdjęcia poglądowe prezentują standard powierzchni.

Co jest zapewnione w ramach biura serwisowanego?
- dostęp do wyposażonej kuchni,
- kompleksowe wsparcie usług dodatkowych - adres do rejestracji, sale na spotkania, podpis kwalifikowany,
- klimatyzowany pokój na wyłączność z dostępem 24/7,
- profesjonalne wsparcie administracyjne, w godz. 9.00-17.00 w dni robocze,
- szybki i niezawodny Internet oraz wsparcie IT,
- usługa sprzątania dwa razy w tygodniu,
- adres rejestracyjny i korespondencyjny z 50% rabatem,
- pakiet 10 godzin bezpłatnego dostępu do salek biznesowych, a na najem powyżej pakietu 20% zniżki od standardowej ceny,
- dostęp do urządzenia wielofunkcyjnego (ksero, skan, wydruki - limit 1000 kopii B&W/m-c),
- tabliczka z logo firmy na wejściu do biura.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Przedstawione oferty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Wszystkie ceny podane są jako netto, mogą się różnić w zależności od części wspólnych piętra i budynku.
Cześć,
Skontaktuj się ze mną
Eryk Kucharski [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu
      Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji