Biura Biura
Warszawa Miasto
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2

Atuty nieruchomości Atuty nieruchomości

Zastosuj

Przeznaczenie lokalu Przeznaczenie lokalu

Zastosuj
Obrazek numer 1407054
Obrazek numer 1407056
Obrazek numer 1407058
Obrazek numer 1295097
Obrazek numer 1295099
Obrazek numer 1295101
Obrazek numer 1295103
Obrazek numer 1295105
Obrazek numer 1295107
Obrazek numer 1295109
Obrazek numer 1295111

nr. 29875/4651/OLW

Eleganckie biuro w butikowym biurowcu na Powiślu

Warszawa, Śródmieście

Biuro dla 25 os.

Cena za stanowisko 1 440,0 PLN/os.

Cena całkowita 36 000,0 PLN

Piętro 4

Czynsz 19 500 PLN

Koszty ekspl. 16 500 PLN

Zapytaj doradcę o:

  • Zwolnienia czynszowe
  • Budżet na fit-out
  • Czynsz efektywny

Atuty nieruchomości:

Klimatyzacja
Recepcja
Garaż, miejsce parkingowe
Kontrola dostępu
Ochrona
Otwierane okna
Winda
Krótka umowa
Gotowe do wejścia
Umeblowane

Wysokiej klasy powierzchnia biurowa podzielona na biura w reprezentacyjnym budynku na warszawskim Powiślu. Teren został zaplanowany z myślą o małych i średnich firmach poszukujących wyróżniającej się siedziby o wysokim standardzie. Lokalizacja zapewnia dobrą komunikację z resztą miasta, a najemcy mają do dyspozycji również miejsca postojowe w garażu podziemnym.

Do wynajęcia nowe, gotowe do wprowadzenia, prywatne biuro przeznaczone do komfortowej pracy. Powierzchnia podzielona jest na kilka mniejszych i większych gabinetów lub przestrzeń open space.
Dodatkowo do Twojej dyspozycji będzie w pełni wyposażona współdzielona kuchnia, oraz salki do spotkań z TV do puszczania prezentacji.
Do ceny czynszu należy doliczyć kwotę kosztów eksploatacyjnych i ryczałt na poczet energii elektrycznej, Internetu, wody, kawy oraz sprzątania w łącznej wysokości 16 500 zł.
Atutem jest elastyczna, krótka umowa na okres 12 miesięcy z możliwością negocjacji. Bez zbędnych formalności i dodatkowych kosztów.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Przedstawione oferty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Wszystkie ceny podane są jako netto, mogą się różnić w zależności od części wspólnych piętra i budynku.
Cześć,
Skontaktuj się ze mną
Marcin Nowak [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu
      Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji