Biura Biura
Warszawa Miasto
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2

Atuty nieruchomości Atuty nieruchomości

Zastosuj

Przeznaczenie lokalu Przeznaczenie lokalu

Zastosuj
Obrazek numer 1487801
Obrazek numer 1487803
Obrazek numer 1487805
Obrazek numer 1487685
Obrazek numer 1487687
Obrazek numer 1487689
Obrazek numer 1487691
Obrazek numer 1487693
Obrazek numer 1487695
Obrazek numer 1487697
Obrazek numer 1487699
Obrazek numer 1487701
Obrazek numer 1487703
Obrazek numer 1487705
Obrazek numer 1487707
Obrazek numer 1487709
Obrazek numer 1487711
Obrazek numer 1487713
Obrazek numer 1487715
Obrazek numer 1487717
Obrazek numer 1487719
Obrazek numer 1487721
Obrazek numer 1487723
Obrazek numer 1487725
Obrazek numer 1487727
Obrazek numer 1487729
Obrazek numer 1487731
Obrazek numer 1487733

nr. 31406/4651/OLW

Umeblowane biuro w ścisłym centrum | krótka umowa

Warszawa, Ochota

Biuro dla os.

Cena za stanowisko 1 900,0 PLN/os.

Cena całkowita 11 400,0 PLN

Piętro 2

Czynsz 7 980 PLN

Koszty ekspl. 3 420 PLN

Zapytaj doradcę o:

  • Zwolnienia czynszowe
  • Budżet na fit-out
  • Czynsz efektywny

Atuty nieruchomości:

Klimatyzacja
Recepcja
Podnoszone podłogi
Garaż, miejsce parkingowe
Podwieszane sufity
Kontrola dostępu
Ochrona
Winda
Krótka umowa
Gotowe do wejścia
Umeblowane

Wyjątkowa powierzchnia podzielona na umeblowane gabinety w prestiżowym biurowcu znajdującym się w samym sercu Warszawy. Biura wykończone są w wysokim standardzie z licznymi udogodnieniami dla najemców.

Do wynajęcia nowe, gotowe do wprowadzenia, prywatne biuro przeznaczone do pracy dla 6 osób. Dostępne różne konfiguracje.
Dodatkowo do Twojej dyspozycji będzie w pełni wyposażona współdzielona kuchnia, oraz salki do spotkań z TV do puszczania prezentacji.
Do ceny czynszu należy doliczyć kwotę kosztów eksploatacyjnych i ryczałt na poczet energii elektrycznej, Internetu, wody, kawy oraz sprzątania w łącznej wysokości 3420 PLN netto.
Atutem jest elastyczna, krótka umowa na okres 12 miesięcy z możliwością negocjacji. Bez zbędnych formalności i dodatkowych kosztów.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Przedstawione oferty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Wszystkie ceny podane są jako netto, mogą się różnić w zależności od części wspólnych piętra i budynku.
Cześć,
Skontaktuj się ze mną
Paweł Podsiedzik [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe

    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe

      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu
      Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji