Biura Biura
Wynajem Transakcja
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2

Atuty nieruchomości Atuty nieruchomości

Zastosuj

Przeznaczenie lokalu Przeznaczenie lokalu

Zastosuj
Obrazek numer 1233295
Obrazek numer 1233297
Obrazek numer 1233299
Obrazek numer 1233301
Obrazek numer 1233303
Obrazek numer 1233305
Obrazek numer 1233307
Obrazek numer 1233309
Obrazek numer 1233311
Obrazek numer 1233313
Obrazek numer 1233315
Obrazek numer 1233317
Obrazek numer 1233319

nr. 29362/4651/OLW

Nowocześnie wykończone biuro przy metrze Płocka

Warszawa, Wola

Biuro dla 18 os.

Cena za stanowisko 1 544,4 PLN/os.

Cena całkowita 27 800,0 PLN

Czynsz 15 200 PLN

Koszty ekspl. 12 600 PLN

Zapytaj doradcę o:

  • Zwolnienia czynszowe
  • Budżet na fit-out
  • Czynsz efektywny

Atuty nieruchomości:

Klimatyzacja
Recepcja
Podnoszone podłogi
Garaż, miejsce parkingowe
Kontrola dostępu
Ochrona
Otwierane okna
Winda
Krótka umowa
Gotowe do wejścia
Umeblowane
Zgoda na zwierzęta

W tym nowym i prestiżowym miejscu dla firm w Polsce znajdziesz zarówno otwarte przestrzenie coworkingowe, jak i gotowe do użytku pokoje biurowe. Wyposażone są one we wszystkie niezbędne meble i urządzenia, a także wykorzystują najnowsze technologie, co sprawia, że praca staje się jeszcze bardziej efektywna i komfortowa. Dzięki nowoczesnemu projektowi wnętrza i innowacyjnym rozwiązaniom, korzystanie z tych biur jest nie tylko praktyczne, ale także daje poczucie nowoczesności i prestiżu. To świetna lokalizacja budynku biurowego w standardzie klasy A z certyfikatem LEED Platinium, który oferuje m.in. bliskość biznesowej Woli, 650 m do stacji Metro Płocka oraz 800 m Metro Rondo Daszyńskiego, kilkukondygnacyjny parking, dostęp do rowerowni i pryszniców, przystanki autobusowe i tramwajowe.

Do wynajęcia nowe, gotowe do wprowadzenia, prywatne biuro przeznaczone do pracy dla 18 osób. Biuro składa się z z kilku komfortowych prywatnych pomieszczeń. Możliwe różne konfiguracje.
Dodatkowo do Twojej dyspozycji będzie w pełni wyposażona współdzielona kuchnia, oraz salki do spotkań z TV do puszczania prezentacji.
Do ceny czynszu należy doliczyć kwotę kosztów eksploatacyjnych i ryczałt na poczet energii elektrycznej, Internetu, wody, kawy oraz sprzątania w łącznej wysokości 11800 PLN netto.
Atutem jest elastyczna, krótka umowa na okres 12 miesięcy z możliwością negocjacji. Bez zbędnych formalności i dodatkowych kosztów.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Przedstawione oferty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Wszystkie ceny podane są jako netto, mogą się różnić w zależności od części wspólnych piętra i budynku.
Cześć,
Skontaktuj się ze mną
Paweł Podsiedzik [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu
      Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji