Biura Biura
Wynajem Transakcja
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2

Atuty nieruchomości Atuty nieruchomości

Zastosuj

Przeznaczenie lokalu Przeznaczenie lokalu

Zastosuj
Obrazek numer 727462
Obrazek numer 727464

nr. 27577/4651/OLW

Doświetlone światłem naturalnym biuro w centrum

Katowice, Centrum

Biuro dla 124 os.

Cena za stanowisko 120,9 EUR/os.

Cena całkowita 14 987,8 EUR

Piętro Parter

Czynsz 14 988 EUR

Zapytaj doradcę o:

  • Zwolnienia czynszowe
  • Budżet na fit-out
  • Czynsz efektywny

Atuty nieruchomości

Klimatyzacja
Recepcja
Podnoszone podłogi
Garaż, miejsce parkingowe
Podwieszane sufity
Kontrola dostępu
Ochrona
Winda

Nowoczesne centrum handlowe usytuowane w sąsiedztwie dworca PKS i w bliskiej odległości od katowickiego Rynku., oferujące również atrakcyjne powierzchnie biurowe, w tym inspirujące środowisko pracy dla kreatywnych firm. Wysoki standard wykończenia, nowoczesny design, wielofunkcyjna przestrzeń oraz przeszklone elewacje i optymalny dostęp światła dziennego zapewniają komfortowe warunki pracy.

Biuro położone w samym sercu stolicy śląskiej aglomeracji w budynku tuż przy katowickim rynku. Jest to idealna lokalizacja dla firm, które chcą mieć siedzibę w prestiżowym miejscu, w pobliżu najważniejszych instytucji i atrakcji miasta. Do biura można łatwo dojechać samochodem, komunikacją miejską lub pieszo. Budynek jest położony w pobliżu węzła drogowego, z którego wyjeżdża się na autostradę A4. W pobliżu znajduje się również stacja kolejowa Katowice-Śródmieście. Bezpośrednio pod budynkiem znajdują się przystanki autobusowe. W sąsiedztwie znajdują się również restauracje, kawiarnie i sklepy. Bryła budynku charakteryzuje się nowoczesną i elegancką formą, którą komplementują elementy szklanej elewacji.

Lokal biurowy o powierzchni własnej 1094m2 znajduje się na 1. piętrze. Jest on aktualnie w stanie surowym, całość zostanie wykończona i zaaranżowana zgodnie z preferencjami przyszłego najemcy. Biuro jest dobrze oświetlone naturalnym światłem, co sprzyja koncentracji i kreatywności.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Przedstawione oferty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Wszystkie ceny podane są jako netto, mogą się różnić w zależności od części wspólnych piętra i budynku.
Cześć,
Skontaktuj się ze mną
Julia Pisarek [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu
      Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji