Biura Biura
Warszawa Miasto
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2

Atuty nieruchomości Atuty nieruchomości

Zastosuj

Przeznaczenie lokalu Przeznaczenie lokalu

Zastosuj
Obrazek numer 1823569
Obrazek numer 1823571
Obrazek numer 1823573
Obrazek numer 1823575
Obrazek numer 1823577
Obrazek numer 1823579
Obrazek numer 1823581
Obrazek numer 1823583
Obrazek numer 1823585
Obrazek numer 1823587

nr. 33116/4651/OLW

Wykończone w wyższym standardzie biuro z meblami

Warszawa, Śródmieście

Powierzchnia 906 m2

Czynsz za m2 20,0 EUR/m2

Koszty ekspl./m2 8,0 EUR/m2

Piętro 10

Czynsz 18 120 EUR

Koszty ekspl. 25 880 EUR

Zapytaj doradcę o:

  • Zwolnienia czynszowe
  • Budżet na fit-out
  • Czynsz efektywny

Atuty nieruchomości:

Klimatyzacja
Recepcja
Podnoszone podłogi
Garaż, miejsce parkingowe
Podwieszane sufity
Kontrola dostępu
Ochrona
Otwierane okna
Winda
Gotowe do wejścia
Umeblowane

Koncept biur elastycznych w jednym z najbardziej rozpoznawalnych biurowców Warszawy, zlokalizowany w samym jej centrum. Rozwiązania dostępne tu oferują idealne miejsce do pracy dla firm każdej wielkości - dużych przedsiębiorstw, małych i średnich firm, mniejszych zespołów, a nawet freelancerów.
Lokalizacja zapewnia doskonały dostęp do komunikacji publicznej oraz bogatą bazę gastronomiczną, usługową i hotelową. W zasięgu 7-minutowego spaceru znajdują się m.in. Dworzec Centralny, CH Złote Tarasy, Pałac Kultury i Nauki.
W budynku znajduje się ogólnodostępny taras dla wszystkich najemców. Jest też parking podziemny, na którym można wynająć dedykowane miejsca parkingowe. Obok budynku znajduje się parking na bilety - idealne udogodnienie dla firm przyjmujących gości.

Niewspółdzielone, całkowicie prywatne biuro na 10 piętrze. W budynku jest taras na ostatnim 32 piętrze z widokiem na panoramę Warszawy. Wykończona w wyższym standardzie powierzchnia podzielona jest na strefę recepcyjną z poczekalnią, przestrzeń socjalną z częścią jadalnianą, kilka przestronnych stref open space, 5-6 gabinetów, kilka salek konferencyjnych i do spotkań, pokoje do cichej pracy lub indywidualnych wideokonferencji, pomieszczenie techniczne/magazynek/serwerownia. Biuro jest w pełni wyposażone w meble w tym w ergonomiczne biurka ze sterowaniem elektrycznym oraz system konferencyjny Audio Video.
Do podanej ceny należy doliczyć dodatkowe koszty najmu w tym opłaty eksploatacyjne, ryczałt na poczet energii elektrycznej, Internetu, wody, kawy, sprzątania, serwisu technicznego, pielęgnacji zieleni w kwocie 25 880 EUR netto miesięcznie. Dodatkowo płatny tylko parking w cenie 220 EUR/1 miejsce netto. Możliwa większa ilość miejsc postojowych. Stabilna umowa najmu na okres 5 lat.

Przedstawione oferty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Wszystkie ceny podane są jako netto, mogą się różnić w zależności od części wspólnych piętra i budynku.
Cześć,
Skontaktuj się ze mną
Marcin Nowak [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu
      Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji