Sortowanie Sortowanie

Biura do wynajęcia Łódź

Łódź jest obecnie trzecim miastem w Polsce pod względem liczby ludności. Zlokalizowana w centrum kraju staje się powoli dużym ośrodkiem biznesowym, obok którego nie przechodzą obojętnie zarówno wielkie koncerny, jak i mniejsze firmy. Nic dziwnego, że stopniowo wynajem powierzchni biurowych w Łodzi zyskuje na popularności. Jak w takim razie wybrać biuro, które będzie funkcjonalne i nie będzie bardzo obciążać finansów firmy? W BNM – Real Estate Advisory pomagamy firmom kompleksowo, w całym procesie najmu biura.

Ile kosztuje wynajem powierzchni biurowych w Łodzi?

Choć wynajmujący nieruchomości coraz częściej rozliczają się z najemcami za pomocą jednej, zbiorczej faktury, to warto wiedzieć, co składa się na ostateczny koszt wynajmu. Podstawą jest czynsz. Przyzwoite biuro do wynajęcia w Łodzi będzie kosztować firmę kilkanaście euro za m2 kwadratowy powierzchni – dokładna kwota zależy od standardu budynku oraz lokalizacji. Do tego musimy wziąć pod uwagę dodatkowe koszty – koszty eksploatacyjne, miejsce parkingowe oraz media, czyli prąd, woda czy internet.

Gdzie szukać biura na wynajem w Łodzi?

Firmom poszukującym lokalu na wynajem w Łodzi rynek proponuje najczęściej biura w Śródmieściu, ale oferty dotyczą również takich miejsc jak Widzew, Bałuty czy Polesie. Określenie lokalizacji powinno być połączone z potrzebami pracowników firmy. Czy budynek, w którym ma znajdować się nasza firma, ma odpowiednią liczbę miejsc parkingowych? Jak wygląda dojazd do biura w ramach komunikacji miejskiej? Jak prezentuje się dostępność w okolicy lokali gastronomicznych? To pytania, które warto sobie zadać, jeśli interesuje nas wynajem powierzchni biurowych w Łodzi.

Poza tym, nim wybierzemy biuro na wynajem w Łodzi, warto sprawdzić, czy lokal jest już wyposażony w meble, czy aranżacja leży po naszej stronie. Druga opcja może wpłynąć na czas, w jakim będziemy w stanie wprowadzić się do nowej siedziby. Powierzchnie biurowe do wynajęcia w Łodzi-Śródmieściu są dostępne w obu wariantach, choć nie znaczy, że nie możemy wprowadzić zmian architektonicznych.

Dostosowanie biura do potrzeb firmy to jedno z podstawowych zadań firmy, co musi być ujęte w umowie wynajmu. Dzięki temu mamy pewność, że przeróbki są akceptowalne. Zmiany te mogą obejmować np. stworzenie open space lub podzielenie powierzchni na mniejsze gabinety. Rodzaj biura powinien być również dostosowany do potrzeb naszych pracowników. W wypadku zespołów kreatywnych, nastawionych na współpracę i wymianę myśli, zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie open space lub większe osobne gabinety. Dla osób ceniących sobie ciszę, spokój i możliwość koncentracji, gabinetowy układ będzie wygodniejszy. Dodatkowo ważna jest obecność pomieszczeń konferencyjnych czy przeznaczonych na relaks.

Wynajem lokali w sercu województwa łódzkiego

W BNM – Real Estate Advisory jesteśmy świadomi, że umowa wynajmu wiąże firmę z operatorem na rok lub nawet kilka lat, dlatego tak istotny jest wybór idealnego biura. Z tego powodu jesteśmy obecni na każdym etapie tego procesu – od poszukiwania odpowiedniej nieruchomości, przez załatwienie wszelkich formalności prawnych, po realizację zmian architektonicznych i przeprowadzkę do nowego biura. Nasze doświadczenie sprawi, że firma może być spokojna – wyjaśniamy wszelkie wątpliwości, nie unikamy trudnych pytań, jak również jesteśmy otwarci na pomysły i alternatywne rozwiązania. Jesteśmy specjalistami, którzy wiedzą, jak prawidłowo przeprowadzić wynajem powierzchni biurowych w Łodzi – sprawdź nas i oferty wynajmu, które znajdziesz na naszej stronie.

Zobacz więcej

Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

01
Fit-out
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
02
Legal
Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.

Działamy na wielu płaszczyznach

01
Fit-out
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
02
Legal
Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
03
Reprezentacja
Najemcy
Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
04
Reprezentacja
Wynajmującego
Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
05
Capital
Markets
Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
06
Retail
Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
[email protected] +48 22 299 17 27
Twoja wiadomość

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Najnowsze artykuły na blogu
    01

    Powierzchnie biurowe przy metrze i w mokotowskim centrum biznesowym na Służewcu. Dzielnica sąsiadująca z centrum miasta.

    02

    Dynamicznie rozwijająca się dzielnica i nowe centrum biznesowe stolicy, z prestiżowymi biurowcami wokół Ronda Daszyńskiego i Ronda ONZ.

    03

    Najbardziej prestiżowe biurowce w Warszawie, wieże biurowe z widokiem na panoramę miasta. Największy wybór powierzchni coworkingowych.

    04

    Dzielnica sąsiadująca centrum miasta, są tu obiekty biurowe tuż przy Dworcu Zachodnim oraz dostęp do dróg wylotowych na Zachód, Północ i Południe.

    05

    Prestiżowa dzielnica Warszawy, z umiarkowaną liczbą obiektów biurowych na wynajem. Dobrze skomunikowana z północną obwodnicą miasta.

    06

    Zrewitalizowane zabytkowe kamienice z biurami na wynajem, budynki o industrialnym klimacie, sąsiadujące z dworcem Warszawa Wschodnia.

    07

    Powierzchnie biurowe na każdą kieszeń, lokale handlowe i obiekty wolnostojące. Na uwagę zasługuje Saska Kępa i Stadion Narodowy.

    08

    Dzielnica świetnie skomunikowana; położona blisko lotniska na warszawskim Okęciu, wzdłuż linii metra, z dostępem do Południowej Obwodnicy.

    09

    Powierzchnie biurowe obok lotniska Chopina, dzielnica z dostępem do Południowej Obwodnicy Warszawy oraz drogi w kierunku Piaseczna.

    10

    Prestiżowa dzielnica w południowej części miasta z powierzchniami biurowymi do wynajęcia, zarówno dla małych jak i dużych firm.

    11

    Powierzchnie biurowej w dobrze skomunikowanej dzielnicy, z dostępem do stacji II linii metra i doskonałym połączeniem z trasą S2.

    12

    Dzielnica Warszawy oferująca obiekty biurowej z możliwością wynajęcia powierzchni magazynowej. Dobry dojazd do lotniska Warszawa-Modlin.

    13

    Biura oraz lokale handlowe w zielonej dzielnicy, z dostępem do stacji metra, trasy 7, sąsiadującej z Wojskową Akademią Techniczną.

    Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji