W zależności od konkretnych potrzeb Twojego biznesu, wybierz jedno z rozwiązań dostępnych na rynku, najlepiej dopasowane do Twojej firmy.
Wirtualne biuro – prestiżowy adres, obsługa korespondencji i korzyści dla wizerunku firmy
To profesjonalna usługa polegająca na zarejestrowaniu działalności pod wskazanym, z reguły prestiżowym adresem, jednocześnie z obsługą korespondencji, która będzie wysyłana skanem na Twój adres e-mail. Dodatkowe usługi mogą obejmować obsługę telefoniczną oraz wynajem sal konferencyjnych do spotkań z klientami.
Jeśli chcesz zwiększyć swoją wiarygodność, zastanów się nad zmianą adresu firmy. Kontrahenci będą Ci ufać bardziej niż firmie oferującej usługi np. z mieszkania w mało znanej miejscowości. Koszt wirtualnego biura to 50-350 zł/m-c, ale osobiście nie polecam tych najtańszych. Różnica w cenie nie jest duża, a za niewielką dopłatę można mieć bardzo dobry serwis i najlepszy adres w mieście!
Coworking – elastyczne rozwiązanie dla freelancerów i małych firm z dodatkowymi usługami
Dobre rozwiązanie dla osób, które prowadzą jednoosobową działalność i nie potrzebują przechowywać dokumentów. Miejsce w przestrzeni coworkingowej potrzebne Ci jest jeśli pracując w domu ciągle coś Cię rozprasza lub potrzebujesz się do kogoś odezwać i wymienić doświadczeniami. Coworking jest rozwiązaniem korzystnym cenowo, a nowoczesne centra coworkingowe w cenie oferują szereg dodatkowych usług, takich jak rejestracja firmy, obsługa recepcyjna i korespondencji, przestrzenie socjalne, a nawet saunę. Cena za jedno stanowisko wynosi 500 zł.
Biuro pod klucz – reprezentacyjna siedziba z pełną obsługą w prestiżowych lokalizacjach
Biuro pod klucz jest gotowe do wprowadzenia dla firmy, która potrzebuje małej reprezentacyjnej siedziby z miejscem do spotkań z klientami i dedykowaną obsługa recepcyjną w prestiżowym budynku. Biura serwisowane są w Polsce szybko rozwijającą się kategorią biur. Ich cena uzależniona jest przeważnie od liczby stanowisk pracowników i wynosi od ok. 700 zł za osobę nawet do 1500 zł w najbardziej prestiżowych lokalizacjach.
Odnowione kamienice biurowe – butikowe biura w prestiżowych lokalizacjach dla firm prawniczych i usługowych
Odnowione kamienice biurowe w centrum miasta często nazywane biurami butikowymi szczególnie upodobały sobie firmy prawnicze, biura rachunkowe ze względu na prestiż miejsca oraz firmy usługowe, dla których lokalizacja ma kluczowe znaczenie w kontakcie z klientami. Biura w kamienicach mają od 60 mkw. do kilkuset mkw., a ich cena zaczyna się od ok. 46 zł za mkw. w budynkach o gorszym standardzie do 85 zł w najlepszych lokalizacjach i w pełni odrestaurowanych nieruchomościach.
Pokój w budynku biurowym – ekonomiczne rozwiązanie dla firm z niewielkimi potrzebami przestrzennymi
Jeśli potrzebujesz własnego pokoju w reprezentacyjnym budynku, ale nie korzystasz regularnie z sali konferencyjnej, pomyśl nad małym pokojem na piętrze wśród innych firm. Pokój o powierzchni 15 mkw. możesz wynająć już za 1100 zł.
Powierzchnia biurowa od 150 mkw – powierzchnie biurowe w profesjonalnych budynkach, rosnąca podaż, atrakcyjne warunki najmu i możliwości relokacji
Profesjonalne budynki biurowe z powierzchniami dla firm oferują biura o powierzchni nawet 130 mkw., ale z reguły jest to 200 mkw. i więcej. Oferta powierzchni biurowej jest bogata a rosnąca podaż pozwala na duży wybór w dobrych cenach. Wiele firm przenosi się z gorszych budynków do lepszych w tej samej cenie, a firmy które dotychczas wynajmowały np. domy lub mieściły się poza miastem, przenoszą się do lepszych lokalizacji. Budynki biurowe zachęcają obecnie najemców wakacjami czynszowymi oraz pełnym urządzeniem powierzchni dla przyszłego najemcy.
Jeśli szukasz biura na elastycznych zasadach w dobrej cenie, napisz do nas na [email protected] lub zadzwoń pod nr 22 299 17 27
Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc
Działamy na wielu płaszczyznach
Najemcy
Wynajmującego
Markets