Biura Biura
Wynajem Transakcja
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2

Atuty nieruchomości Atuty nieruchomości

Zastosuj

Przeznaczenie lokalu Przeznaczenie lokalu

Zastosuj
Obrazek numer 727594
Obrazek numer 727596
Obrazek numer 727598
Obrazek numer 727600
Obrazek numer 727602
Obrazek numer 727604
Obrazek numer 727606
Obrazek numer 727608
Obrazek numer 727610

nr. 24659/4651/OLW

Biuro dla 24-30 osób przy r.Daszyńskiego (2min M2)

Warszawa, Wola

Biuro dla 28 os.

Cena za stanowisko 714,3 PLN/os.

Cena całkowita 20 000,0 PLN

Czynsz 12 000 PLN

Koszty ekspl. 8 000 PLN

Zapytaj doradcę o:

  • Zwolnienia czynszowe
  • Budżet na fit-out
  • Czynsz efektywny

Atuty nieruchomości

Klimatyzacja
Recepcja
Garaż, miejsce parkingowe
Centrum konferencyjne
Kontrola dostępu
Ochrona
Otwierane okna
Winda
Krótka umowa
Gotowe do wejścia
Umeblowane

English description below

Oferujemy indywidualne biuro przeznaczone do pracy dla 24-30 osób w Prosta Office Center. Biurowiec znajduje się przy ul. Prostej 51 na warszawskiej Woli.

Nasze biura to biura serwisowane. Decydując się na naszą ofertę otrzymują państwo nieograniczony dostęp (24/7) do indywidualnego biura o powierzchni 110 mkw. oraz 149 mkw. części wspólnych znajdujących się na powierzchni (tj. kuchni, sali konferencyjnej, poczekalni, łazienek oraz strefy recepcji). Najemca w cenie otrzymuje dostęp do salek i sali konferencyjnej. (10 godzin/miesiąc, do wykorzystania)

W cenie 20 000 (12 000 czynsz + 8000 opłata eksploatacyjna) znajdują się wszystkie opłaty niezbędne do działania Twojego biura (tj. czynsz, koszty eksploatacyjne, woda, prąd, internet, sprzątanie oraz obsługa recepcyjna).

Za dodatkową opłatą istnieje możliwość wynajęcie miejsca parkingowego.

Co zyskujesz z biurem all- inclusive?
- elastyczne warunki najmu- krótka umowa, gabinety dostępne od ręki,
- jedna faktura, a w cenie biura: czynsz, media, sprzątanie, ochrona, internet,
- meble
- obsługa recepcyjna budynku,
- dostęp do sali konferencyjnej i części wspólnych,
- wyposażoną kuchnię, kawa, herbata dla Ciebie i Twoich klientów,
- codzienne sprzątanie,
- prestiżowy adres rejestracji spółki.

Jeśli chciałbyś zobaczyć to biuro na żywo, zadzwoń do mnie. Dopasujemy dogodny termin spotkania.

Prosta Office Center znajduje się w CBD, w bezpośrednim sąsiedztwie Ronda Daszyńskiego będącego jedną z najdynamiczniej rozwijających się części Warszawy. Dzięki nowej infrastrukturze oraz nowym projektom biurowym i mieszkaniowym stała się ostatnio popularnym miejscem na biura. Rondo Daszyńskiego to jeden z kluczowych warszawskich węzłów komunikacyjnych, gdzie m.in. znajduje się stacja metra oraz liczne linie autobusowe i tramwajowe.

English Description
We offer an individual office designed to work for 24-30 people in the Prosta Office Center. The office building is located at ul. Prosta 51 in Warsaw's Wola district.

Our offices are serviced offices. By choosing our offer, you receive unlimited access (24/7) to an individual office with an area of 110 sq m. and 149 sqm. common areas located on the surface (i.e. kitchen, conference room, waiting room, bathrooms and reception area).

The tenant has access to the rooms and conference room included in the price. (10 hours to use per month)

The price of 20 000 (12 000 rent + 8 000 service charge) includes all fees necessary for the operation of your office (i.e. rent, operating costs, water, electricity, internet, cleaning and reception service).

For an additional fee, it is possible to rent a parking space.

What do you gain with an all-inclusive office?
- flexible lease terms - short contract, offices available immediately,
- one invoice, and the price of the office includes: rent, utilities, cleaning, security, internet,
- furniture
- building reception service,
- access to the conference room and common areas,
- equipped kitchen, coffee, tea for you and your customers,
- daily cleaning,
- prestigious company registration address.

If you would like to see this office in person, give me a call. We will match a convenient date for the meeting.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Przedstawione oferty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Wszystkie ceny podane są jako netto, mogą się różnić w zależności od części wspólnych piętra i budynku.
Cześć,
Skontaktuj się ze mną
Michał Michalski [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu
      Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji