Kategoria: Biura
Przeczytasz w 3 min

Jako jedną z zalet biur serwisowanych wymienia się efektywne wykorzystanie części wspólnych. Koncepcja dzielenia się przestrzenią stała się fundamentem innowacyjnych miejsc pracy. Biura elastyczne dzięki optymalnemu wykorzystaniu zasobów oraz elastycznemu dostosowaniu do zmieniających się warunków biznesowych, stanowią atrakcyjną opcję dla rozwijających się firm, dla których kluczowymi aspektami jest efektywność i oszczędność w środowisku biznesowym.

Co konkretnie współdzielimy w biurach serwisowanych?

Wielofunkcyjne przestrzenie. Na powierzchniach piętra biur serwisowanych znajdują się takie udogodnienia jak: sale konferencyjne do organizacji spotkań, budki telefoniczne do indywidualnych calli, strefy chilloutu umeblowane w kanapy i sofy, kuchnie oraz coffee pointy. Ponadto biura elastyczne nie skupiają się na sztywnym podziale powierzchni. Zaprojektowane przestrzenie są przekształcane w zależności od potrzeb. Sale konferencyjne poza spotkaniami większej ilości pracowników, mogą być wykorzystywane przez mniejsze zespoły do indywidualnej pracy, brainstormingu czy spotkań online.

Infrastruktura IT. Internet w postaci szybkiego łącza na całym piętrze, aplikacje umożliwiające rezerwację sal/budek telefonicznych, monitorowanie zajętości sal spotkań oraz dostosowanie temperatury w pomieszczeniach. Wiele operatorów biur w swojej ofercie mają również dostęp do drukarek i skanerów. Wybierając odpowiednie do swoich potrzeb biuro serwisowane, przedsiębiorcy nie muszą inwestować we własne systemy informatyczne.

Administracja i obsługa techniczna– operatorzy biur serwisowanych na częściach wspólnych zapewniają dostęp do nielimitowanej kawy, herbaty, wody oraz cały serwis, obejmujący konserwacje sprzętu AGD kuchni czy też sprzątanie pomieszczeń.

Dzięki naszej współpracy z ASD Real Estate, w budynku Domaniewska 45 powstał nowy produkt flex premium, który jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie Najemców na biura elastyczne. Więcej  możesz przeczytać w naszym artykule w linku poniżej:
https://bnmrealestate.pl/blog/nowe-biura-elastyczne-bezposrednio-od-wlasciciela-domaniewska-45-flex/

Jakie konkretne korzyści mogą płynąć z tego modelu pracy dla firm?

Efektywne wykorzystanie części są istotną zaletą biur serwisowanych z kilku powodów:

Redukcja kosztów. Koncepcja współdzielenia umożliwia firmom zmniejszenie kosztów. Gdy wynajmujący zapewnia całą organizację funkcjonalnego biura, przedsiębiorca  oszczędza, efektywnie zarządza budżetem oraz swoim czasem. Taka korzyść jest szczególnie istotna dla małych przedsiębiorstw, startupów, które chcą zmniejszyć koszty operacyjne, związane z organizacją przestrzeni pracy.

Optymalizacja zasobów. Dzięki współdzieleniu wielofunkcyjnych przestrzeni, całej infrastruktury IT czy obsługi administracyjnej, najemcy mogą optymalnie wykorzystywać dostępne zasoby.

Zwiększenie efektywności. Nowoczesne umeblowane biura oraz jakościowe usługi administracyjne, czynią przestrzeń pracy atrakcyjną. Najemcy biur serwisowanych mogą skoncentrować się na swoich celach biznesowych, korzystając z miejsc zaprojektowanych z myślą o kulturze pracy.

-Nawiązywanie relacji biznesowych. Wspólne korzystanie z części wspólnych, w tym przypadku ze strefy relaksu czy kuchni, umożliwia najemcom nawiązywanie ze sobą relacji. Biuro to miejsce gdzie spędzamy znaczącą część dnia. Poczucie przynależności i uznania jest jedną z istotnych potrzeb ludzkich. Kontakty oraz relacje między pracownikami często prowadzą do nowych możliwości biznesowych.

Efektywnie wykorzystanie wspólnej przestrzeni biurowej jest kluczowym aspektem w stworzeniu funkcjonalnego środowiska pracy. Istotnymi zaletami koncepcji współdzielenia są czynniki takie jak: optymalizacja zasobów, redukcja kosztów, zwiększenie efektywności, elastyczność, możliwość nawiązywania kontaktów w miejscu pracy. Te aspekty sprzyjają innowacyjności, produktywności i co najważniejsze satysfakcji z pracy.

Jeśli szukasz odpowiedniego biura, które zapewnia komfort pracy, napisz do nas! Doradcy BNM Real Estate chętnie Ci pomogą w znalezieniu odpowiedniego biura.

Jesteś zainteresowany współpracą przy wynajmie biura, napisz na [email protected] lub zadzwoń na +48 22 299 17 27. Zapraszamy do kontaktu!

Wyróżnione wpisy

Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

01
Fit-out
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
02
Legal
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

Działamy na wielu płaszczyznach

01
Fit-out
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
02
Legal
Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
03
Reprezentacja
Najemcy
Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
04
Reprezentacja
Wynajmującego
Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
05
Capital
Markets
Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
06
Retail
Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
[email protected] +48 22 299 17 27
Twoja wiadomość

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji