Biura Biura
Wynajem Transakcja
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2

Atuty nieruchomości Atuty nieruchomości

Zastosuj

Przeznaczenie lokalu Przeznaczenie lokalu

Zastosuj
Obrazek numer 726528
Obrazek numer 726530
Obrazek numer 726532
Obrazek numer 726534
Obrazek numer 726536
Obrazek numer 726538
Obrazek numer 726540
Obrazek numer 670830
Obrazek numer 670832
Obrazek numer 670834
Obrazek numer 670836
Obrazek numer 670838
Obrazek numer 670840

nr. 24612/4651/OLW

W pełni umeblowany lokal w ścisłym centrum

Wrocław

Biuro dla os.

Cena za stanowisko 1 400,0 PLN/os.

Cena całkowita 5 600,0 PLN

Piętro 3

Czynsz 3 360 PLN

Koszty ekspl. 2 240 PLN

Zapytaj doradcę o:

  • Zwolnienia czynszowe
  • Budżet na fit-out
  • Czynsz efektywny

Atuty nieruchomości

Klimatyzacja
Recepcja
Podnoszone podłogi
Garaż, miejsce parkingowe
Centrum konferencyjne
Podwieszane sufity
Kontrola dostępu
Ochrona
Winda
Gotowe do wejścia
Umeblowane
Dostęp dla niepełnosprawnych

Gotowe biuro do wynajęcia na elastycznych warunkach, z dostępem do wyposażonej współdzielonej kuchni, salki do spotkań oraz budek telefonicznych na przestrzeni wspólnej.

Powierzchnia znajduje się w prestiżowym biurowcu, który cechuje się ponadczasowym stylem, a całość zajmuje narożną część działki dzięki czemu jest znakomicie wyeksponowana i wysoce rozpoznawalna. Wysoki standard wykończenia wnętrz, zastosowanie proekologicznych rozwiązań, możliwość elastycznej aranżacji przestrzeni oraz znaczne przeszklenia oraz optymalny dostęp światła dziennego, zapewniają komfortowe warunki pracy. Zlokalizowany na wrocławskim Starym Mieście, w okolicach Dworca Głównego, 10 minut pieszo od Rynku. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe.

Powierzchnia gabinetowa z dostępem do atrakcyjnych części wspólnych zlokalizowana na 3 piętrze biurowca - zapewnia idealne miejsce do rozwoju Twojego biznesu.

Na powierzchni znajduje się budka telefoniczna zapewniająca dyskrecję podczas rozmowy, jak i strefa coworkingu, z której również w tym celu można korzystać oraz 3 salki konferencyjne.

Metraż podany na portalu, jest ekwiwalentem biura konwencjonalnego, które potencjalnie chcielibyście Państwo wynająć samodzielnie na rynku.

* Zdjęcia poglądowe prezentują standard powierzchni.

Co zyskujesz z biurem elastycznym?

Niższe koszty wejścia

Biura elastyczne charakteryzują się przeważnie niższą kaucją i brakiem dodatkowych dopłat za zbudowanie, a z reguły także wyposażenie biura.

Krótka umowa

Umowa jest zawierana na okres przeważnie krótszy niż standardowy najem. Obecnie wśród biur elastycznych, najczęściej spotykanym okresem jest umowa na 12-24 miesięcy.

Gotowe do wprowadzenia

Większość biur elastycznych umożliwia wejście od zaraz. Zazwyczaj są to powierzchnie umeblowane, a umowy najmu proste i krótkie.

Mniej faktur

Najemca biura elastycznego nie musi samodzielnie organizować i opłacać wszystkich usług związanych z biurem. Zadba o to operator powierzchni, który refakturuje większość kosztów na jeden łączny dokument.

Ekonomia współdzielenia

Wspólna kuchnia, sale konferencyjne, czy obsługa recepcyjna pozwalają rozłożyć koszty najmu na wszystkich najemców po trochę.

Reprezentacyjność

Nowe biura elastyczne zazwyczaj mieszczą się w budynkach wysokiej klasy. Ich wnętrza zaprojektowane są przez architektów; z dobrym designem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. 
Przedstawione oferty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Wszystkie ceny podane są jako netto, mogą się różnić w zależności od części wspólnych piętra i budynku.
Cześć,
Skontaktuj się ze mną
Eryk Kucharski [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu
      Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji