Biura Biura
Wynajem Transakcja
Czynsz za m² od PLN
Czynsz za m² do PLN
PLN Waluta
Metraż od m2
Metraż do m2

Atuty nieruchomości Atuty nieruchomości

Zastosuj

Przeznaczenie lokalu Przeznaczenie lokalu

Zastosuj
Obrazek numer 849992
Obrazek numer 849994
Obrazek numer 849996
Obrazek numer 849998
Obrazek numer 850000
Obrazek numer 806199
Obrazek numer 806201
Obrazek numer 806203
Obrazek numer 806205
Obrazek numer 806207
Obrazek numer 806209

nr. 27884/4651/OLW

Przestrzeń w dobrej lokalizacji, bez prowizji

Kraków, Śródmieście

Powierzchnia 782 m2

Czynsz za m2 53,8 PLN/m2

Koszty ekspl./m2 23,0 PLN/m2

Piętro 3

Czynsz 42 033 PLN

Zapytaj doradcę o:

  • Zwolnienia czynszowe
  • Budżet na fit-out
  • Czynsz efektywny

Atuty nieruchomości

Klimatyzacja
Recepcja
Podnoszone podłogi
Garaż, miejsce parkingowe
Podwieszane sufity
Kontrola dostępu
Ochrona
Otwierane okna
Winda
Gotowe do wejścia
Dostęp dla niepełnosprawnych

Budynek biurowy klasy A, który charakteryzuje się geometryczną formą w kształcie prostopadłościanu. Bryła ta została urozmaicona dużymi, przestronnymi wcięciami na rogach kilku kondygnacji - zabieg ten dodał unikalnego charakteru inwestycji, co w połączeniu z elewacją składającą się z pionowych pilastrów w odcieniu patynowanej miedzi tworzy ponadczasową i elegancką konstrukcję wyróżniającą się na tle istniejącej zabudowy.

Budynek zlokalizowany jest tuż przy granicy dzielnicy Grzegórzki, bezpośrednio przy rondzie Młyńskim, co gwarantuje świetnie połączenie z innymi częściami miasta za sprawą komunikacji miejskiej. Ponadto, mamy tu 3-kondygnacyjny parking podziemny, w którym znajdują się również stojaki rowerowe oraz prysznice dla osób, które preferują aktywną formę dojazdu do pracy.

Proponowany lokal biurowy o powierzchni 782 mkw. zajmuje całe 3. piętro budynku. Przestrzeń ta jest aktualnie w układzie mieszanym, w standardzie po wcześniejszym najemcy. Znajdziemy tu m.in.:
- open space (ok. 55 stanowisk do pracy);
- cztery duże pokoje (2 x 14 i 2 x 18 stanowisk pracy);
- trzy mniejsze pokoje (6 i 2 x 8 stanowisk pracy);
- dwa małe gabinety (każdy 2 osób);
- salę konferencyjna dla 10 osób;
- dwie sale do spotkań dla 6 osób;
- pokój do spotkań dla 4 osób.
- pełne zaplecze socjalne.

Całość wymaga odświeżenia. Istnieje również możliwość przebudowy ww. aranżacji zgodnie z otrzymanymi preferencjami, szczegóły do ustalenia - Wynajmujący przewidział na ten cel określony budżet przy umowie długoterminowej.

Przedstawione oferty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Wszystkie ceny podane są jako netto, mogą się różnić w zależności od części wspólnych piętra i budynku.
Cześć,
Skontaktuj się ze mną
Fatima Zakrzewska [email protected] 574 238 708

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Zobacz podobne oferty

    Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

    Działamy na wielu płaszczyznach

    01
    Fit-out
    Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
    02
    Legal
    Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
    03
    Reprezentacja
    Najemcy
    Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
    04
    Reprezentacja
    Wynajmującego
    Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
    05
    Capital
    Markets
    Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
    06
    Retail
    Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
    Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
    Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
    [email protected] +48 22 299 17 27
    Twoja wiadomość

      * Pola obowiązkowe
      Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
      Wiadomość wysłana
      Dziękujemy!
      Najnowsze artykuły na blogu
      Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji