Kategoria: Biura
Przeczytasz w 3 min

Podobnie jak w ubiegłym roku chcemy podzielić się z Wami podsumowaniem całorocznej działalności naszej firmy. Dla spółki BNM- Real Estate 2019 był trzecim rokiem funkcjonowania. Niby nie tak długo, a działo się tak dużo. Poniżej znajdziecie nasze kluczowe osiągnięcia oraz plany rozwojowe na 2020 r.

Co osiągnęliśmy w 2019 roku?:

– Uruchomienie doradztwa w kolejnych miastach było jednym z celów na 2019 r. Dziś możemy śmiało napisać, że znajdziecie nas w Trójmieście i w Łodzi, gdzie pod naszą flagą (BNM Polska Sp. z o.o. Sp. k.) działają lokalni specjaliści ds. wynajmu.

– Przygotowaliśmy nowe i udoskonaliliśmy już istniejące narzędzia do obsługi klientów, a wraz z otwarciem się na nowe rynki biurowe rozszerzyliśmy wyszukiwarkę biur o kolejne miasta.

– W ubiegłym roku wraz z rozwojem firmy stopniowo powiększaliśmy kadrę o nowe charaktery. W 2019 roku powiększyliśmy się dwukrotnie.

– Nasza dotychczasowa praca została wyróżniona nagrodami Laur Eksperta 2019 za wyspecjalizowane usługi i opiniotwórczość, oraz ORŁY Nieruchomości 2019 za pozytywne opinie od naszych klientów w Internecie.

– Udoskonalenie obsługi klientów anglojęzycznych to kolejny cel, który zrealizowaliśmy m.in. poprzez działania marketingowe skierowane do obcokrajowców oraz podnoszenie poziomu angielskiego w komunikacji biznesowej w trakcie intensywnego kursu.

– Łącząc wiedzę i doświadczenie wraz z Partnerami Centrum IKEA dla Firm i Biurowe Rewolucje opracowaliśmy projekt szkoleniowy „NOWE BIURO: Wybierz, urządź i zorganizuj” dedykowany pracownikom działów administracji oraz właścicielom firm.

– Nakręciliśmy film promocyjny BNM Real Estate, przedstawiający najlepsze momenty pracy brokera nieruchomości biurowych. Film można obejrzeć tutaj.

– Już po raz trzeci wyłoniliśmy zwycięzców plebiscytu na najlepsze biura ALL-INCLUSIVE w Warszawie. Więcej o konkursie i ubiegłorocznych zwycięzcach pisaliśmy tutaj.

– W 2019 roku pomogliśmy znaleźć nowe biuro m.in. takim firmom, jak Huawei, Innogy, Pyszne.pl, Zakłady bukmacherskie STS, AA Cosmetics, Skycash, Hyper Poland, Glovo, czy PLNY Lala.

– Największą transakcją koordynowaną przez nas w 2019 roku był najem blisko 4,5 tys. mkw. przez operatora biur serwisowanych New Work w gdańskim kompleksie Alchemia, którego deweloperem jest TORUS. Więcej szczegółów w artykule tutaj.

– Przychód firmy wzrósł o 25% w porównaniu do wyniku na koniec roku 2018.

– Rok 2019 zakończyliśmy podpisaniem umowy najmu nowego biura dla nas. Miło nam oficjalnie poinformować, że nowy adres naszej siedziby to ul. Nowy Świat 47, 00-042 Warszawa.

Ubiegły rok przyniósł nam wiele nowości, wyzwań, sukcesów, a nawet udało nam się zrealizować (prawie wszystkie;-)) założone cele. Wiemy jednak, że kiedy przestalibyśmy być twórczy, szkoda mówić co byłoby dalej… Dlatego w 2020 r. nadal będziemy inwestować i stawiać kolejne kroki w naszym rozwoju.

Plany i cele jakie już teraz stawiamy sobie na 2020 rok to m.in.:

  1. Rozszerzanie działalności w kolejnych miastach. W pierwszej kolejności chcemy pojawić się we Wrocławiu i w Krakowie.
  2. Obsługa klientów korporacyjnych. Nad stworzeniem procedur i narzędzi, które pozwolą w profesjonalny sposób obsługiwać ten sektor klientów pracowaliśmy w ubiegłym roku.
  3. Kontynuacja obecności w mediach poprzez eksperckie publikacje oraz kampanie wizerunkowe.
  4. Cykliczne szkolenia międzybranżowe dla naszych pracowników. Ideą spotkań będzie wymiana wiedzy i doświadczeń z innymi podmiotami związanymi z rynkiem biur.

Zarówno poprzez dotychczasowe, jak i planowane działania dążymy do podnoszenia jakości oferowanych przez nas usług. Bo jakość to najlepszy rodzaj reklamy 🙂

Zespół BNM Real Estate w pełnym składzie.
Wyróżnione wpisy

Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

01
Fit-out
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
02
Legal
Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.

Działamy na wielu płaszczyznach

01
Fit-out
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
02
Legal
Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
03
Reprezentacja
Najemcy
Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
04
Reprezentacja
Wynajmującego
Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
05
Capital
Markets
Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
06
Retail
Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
[email protected] +48 22 299 17 27
Twoja wiadomość

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji