Byliśmy do naszej marki “Biuro Na Miarę” mocno przywiązani emocjonalnie, ale po 8 latach rozwoju dotarliśmy do momentu, kiedy nasze doświadczenie i zakres świadczonych usług przestały być spójne z komunikacją marketingową, przy której firma powstawała 8 lat temu. Zmieniamy się, aby wyraźnie pokazać kim jesteśmy teraz i zaznaczyć swoje nowe miejsce na rynku – mówi Michał Nisengolc i Jerzy Węglarz, założyciele Biuro Na Miarę, które zmienia nazwę na BNM, uzupełnione sloganem Real Estate Advisory.
Zmiana marki to zabieg czysto marketingowy i inwestycja w rozwój na kolejne lata. Nie dotyczy kwestii właścicielskich, kapitałowych lub czynników zewnętrznych, które mogłyby mieć wpływ na tą decyzję. Z punktu widzenia odbiorcy zmiana będzie znacząca, ale firma nie odcina się od swoich korzeni. Zarówno charakterystyczny kolor przewodni (zielono-turkusowo-miętowy), jak i sama nazwa BNM (skrót od Biuro Na Miarę) nawiązują do pierwotnej marki.
Wypracowana strategia komunikacji
Nowa marka, jak i wypracowany styl komunikacji pozycjonuje BNM wśród najlepszych firm doradczych na rynku polskim i otwiera drogę na arenę międzynarodową. Jednocześnie utrzymuje ducha dynamicznej, nowoczesnej firmy, która rozumie nowe technologie i korzysta z nich na co dzień.
Prace nad identyfikacją wizualną poprzedzone były diagnostycznym procesem. Dotychczasowa strategia marki Biuro Na Miarę została rozłożona na czynniki pierwsze. Wydestylowaną w ten sposób esencję marki przeformułowaliśmy tak, by mogła sprostać nowym celom biznesowym klienta. W procesie projektowym przekuliśmy strategię na poszczególne elementy języka wizualnego. Przy częściowym zachowaniu obecnego kapitału wizualnego marki, zdecydowaliśmy się na największą zmianę, zastąpienie obecnej nazwy skrótem BNM. To rozwiązanie pozwala zachować łączność z dotychczasową działalnością firmy, a jednocześnie nie stawia barier w swobodnym rozwoju na rynkach zagranicznych – mówi Piotr Ręczajski, partner zarządzający z firmy Mamastudio, odpowiedzialnej za stworzenie nowego logo i stylu komunikacji BNM.
Ugruntowane relacje, nowe usługi
BNM współpracuje obecnie ze wszystkimi ważnymi graczami na rynku nieruchomości biurowych, może się pochwalić bardzo dobrymi opiniami publikowanymi przez klientów w internecie oraz wieloma referencjami od kluczowych kontrahentów. Taka pozycja została wypracowana dzięki zaangażowaniu całego zespołu, konsekwencji we wdrażaniu rozwiązań, skutecznym narzędziom, a wszystko to jest poparte wynikami sprzedażowymi.
Obecnie firma świadczy usługi z zakresu: Reprezentacji Najemcy, Reprezentacji Wynajmującego (komercjalizacja budynków), wsparcia w budowie, projektowaniu i aranżacji wnętrz, doradztwa prawnego, obsługi transakcji sprzedaży nieruchomości (Capital Markets).
HR na miarę ESG
Wraz ze zmianą wizerunku, BNM mocniej stawia na wdrożenie rozwiązań w duchu ESG. Jednym z jego elementów jest przejrzysta ścieżka rozwoju kariery w ramach organizacji. Ma to swoje odzwierciedlenie również w nowych stanowiskach, przede wszystkim osób obsługujących na co dzień transakcje najmu powierzchni biurowych. Ścieżka rozwoju została oparta o stanowisko doradcy dla firm poszukujących powierzchni biurowej (Leasing Advisor) oraz rolę zarządzającego procesami najmu w przypadku działu reprezentacji wynajmującego (Leasing Manager). – Od samego początku jesteśmy w fazie ciągłego rozwoju; otwieramy nowe działy, dajemy więcej możliwości. Doceniamy tych, którzy są z nami od dawna, ale stawiamy również na młode talenty. Staramy się, aby mieli u nas dobre i przyjazne miejsce pracy – dodaje Jerzy Węglarz.
Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc
Działamy na wielu płaszczyznach
Najemcy
Wynajmującego
Markets