Kategoria: Biura
Przeczytasz w 2 min

Zarezerwowane jeszcze do niedawna tylko dla korporacji i instytucji zatrudniających dziesiątki i setki pracowników, teraz w nowoczesnych budynkach można znaleźć biura na wynajem o powierzchni nawet 60-150 mkw. Idealne dla kilkuosobowych firm, które chcą mieć swoją siedzibę w reprezentacyjnym budynku z nowoczesnymi rozwiązaniami.

Na wzrost oferty rynkowej dla małych i średnich firm ma wpływ miedzy innymi rozwój rynku nowoczesnych powierzchni biurowych oraz adaptacja i remonty starszych nieruchomości. Wiele firm zawierających umowy 10-letnie w latach 2006-2008 r. i 5-letnie w latach 2010-2011 r. przenosi się, zwalniając dotychczas wynajmowane powierzchnie, a coraz bardziej elastyczne podejście zarządzających biurami pozwala wydzielać mniejsze moduły. Inni zauważyli już potencjał małych i średnich firm, dlatego małe powierzchnie wpisane są w projekt budynku od samego początku. Szczególnym rozwiązaniem i szybko rosnącym rynkiem są gotowe do wprowadzenia biura serwisowane, czyli umeblowane pokoje biurowe z dedykowaną obsługą recepcyjno-asystencką, wyposażoną kuchnią i salami do spotkań do dyspozycji.

Biuro na Mia specjalizuje się w małych powierzchniach biurowych, na dzień dzisiejszy ma w swojej ofercie pół tysiąca biur na wynajem w Warszawie o powierzchni do 150 mkw.

Bezpieczeństwo i wygoda

Budynki o przeznaczeniu biurowym zapewniają rozwiązania, których na próżno szukać w mieszkaniach. Wymagania, które musi spełnić lokal pod działalność wynikają przede wszystkim z przepisów prawa budowlanego, ale trzeba też być w zgodzie z wymogami sanitarnymi, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi.

Na parterze budynku z reguły znajduje się reprezentacyjne lobby, w którym można zasięgnąć informacji jak dostać się do Twojej firmy. Twoi goście będą mogli skorzystać z miejsc parkingowych, a duże okna i klimatyzacja zapewnią komfort pracy. O czystość budynku i ochronę zadba firma zarządzająca.

Jeśli myślisz o zmianie biura, zapytaj nas o dostępne powierzchnie w lokalizacji, która Cię interesuje.

Lokalizacja i wizerunek

Budynki biurowe znajdują się z reguły w bardzo dobrze skomunikowanych miejscach, zarówno w centrum miasta jak i przy najważniejszych arteriach komunikacyjnych. W Warszawie główne skupiska to Śródmieście, Mokotów i całe Aleje Jerozolimskie czy ul. Puławska, ale niemal w każdej dzielnicy są budynki z ofertą powierzchni biurowej.

Profesjonalna siedziba, zadbane wspólne przestrzenie, czy miejsce parkingowe dla gości pozytywnie wpłyną na wizerunek Twojej firmy zarówno wśród kontrahentów jak i obecnych oraz przyszłych pracowników.

Warunki wynajmu

Jeśli myślisz o wynajęciu biura od zaraz dla kilku osób lub na krótki termin, oferta biura serwisowanego będzie dla Ciebie odpowiednim, elastycznym rozwiązaniem. W przypadku firm z dłuższym stażem i planami na kilka następnych lat, proponujemy wynajem własnej powierzchni w biurowcu. Najważniejsze informacje, które trzeba wiedzieć:

– Umowy najmu zawierane są na minimum 3 lub 5 lat,

– czynsz płacony jest przeważnie w walucie EUR, ale można znaleźć również propozycje w PLN,

– ceny biur na wynajem w Warszawie kształtują się na poziomie od kilku EUR w dzielnicach ościennych do ponad 20 EUR w centrum Warszawy za sam czynsz,

– koszty eksploatacyjne wynoszą 15-22 zł za mkw,

– współczynnik powierzchni wspólnych kształtuje się na poziomie 3-15% za dodatkowe metry powierzchni wspólnych.

Nie wiesz jak policzyć ostateczną cenę wynajmu biura? Nie martw się i napisz do nas na [email protected] lub zadzwoń pod nr 22 299 17 27 – pomożemy!

Wyróżnione wpisy

Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc

01
Fit-out
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
02
Legal
Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.

Działamy na wielu płaszczyznach

01
Fit-out
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
02
Legal
Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
03
Reprezentacja
Najemcy
Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.
04
Reprezentacja
Wynajmującego
Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.
05
Capital
Markets
Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS - public rented sector.
06
Retail
Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.
Skontaktuj się,
 chętnie pomożemy
Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
[email protected] +48 22 299 17 27
Twoja wiadomość

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji