Reprezentacja Najemcy
Reprezentacja Najemcy

Reprezentacja
Najemcy

Kompleksowo obsługujemy firmy na każdym etapie wynajmu biura. Na podstawie analizy potrzeb Twojej firmy, dopasujemy indywidualnie skrojone rozwiązanie. Wyróżnia nas profesjonalne, ale nieszablonowe podejście. Z naszym doświadczeniem bezpiecznie przeprowadzimy Cię przez kwestie formalne i negocjacje.

+30
osób

W każdym mieście działa jeden lub kilku doradców świadczących usługi zgodnie z wysoką jakością gwarantowaną przez naszą markę.

+1000
klientów rocznie

Od startupów, po korporacje,
polskie i zagraniczne. Jako
nieliczni potrafimy doradzić
firmom każdej wielkości,
na każdym etapie rozwoju.

+100 000
wynajętych m2

Wynajęliśmy tysiące metrów biur w formule tradycyjnej i elastycznej, oraz powierzchni handlowo-usługowych.

Jesteśmy
w największych
miastach Polski

Ogólnopolski zasięg, lokalni specjaliści – to nasz slogan, ale też cecha, która wyróżnia nas na tle konkurencji. Nasi doradcy są dostępni na miejscu i dobrze znają specyfikę danego rynku nieruchomości. Dzięki współpracy międzymiastowej możemy w skoordynowany sposób prowadzić procesy dla jednej firmy w kilku miastach jednocześnie.

Zobacz komu
pomogliśmy

Rodenstock
Grupa Rodenstock to globalny lider branży optycznej oraz wiodący producent soczewek i opraw okularowych. Firma zatrudnia około 5100 pracowników w 85 krajach. Zadowolony klient to powracający klient. Pierwszy raz mieliśmy przyjemność doradzać przy wyborze biura dla Rodenstock w 2018 roku. Wówczas wybór padł na kompleks biurowy na Woli – w dobrej lokalizacji, a jednocześnie w spokojnej okolicy i z dużą liczbą miejsc parkingowych. Przy drugim procesie, firma wynajęła z naszą pomocą biuro w świetnie skomunikowanym biurowcu Atlas Tower, blisko pierwszego biura.
Klienci BNM Real Estate - Rodenstock
Cellnex

W procesie poszukiwania nowych biur dla Cellnex – największego na polskim rynku operatora infrastruktury telekomunikacji bezprzewodowej – brało udział naszych 7 specjalistów. Firma Cellnex wynajęła za naszym pośrednictwem blisko 3900 mkw w Poznaniu, Katowicach, Gdyni i Wrocławiu.

Niemal 2 -letnia współpraca z klientem obejmowała również proces wykończenia powierzchni koordynowany przez nasz dział Fit-out, wraz z dostawami mebli i finalnym przekazaniem gotowych do pracy biur. W tym miejscu chcemy podziękować firmie Cellnex za zaufanie.

Klienci BNM Real Estate - Cellnex
STS

Dla STS – największej firmy bukmacherskiej w Polsce – prowadziliśmy proces poszukiwania nowego lokalu dla warszawskiej siedziby. Klient trafił do nas z polecenia.

Po dokładnym zbadaniu potrzeb STS, wyselekcjonowaliśmy z rynku propozycje nieruchomości wpisujące się w kluczowe wymogi, jakimi były dobra komunikacja, nowoczesny, ale jednocześnie kameralny budynek oraz możliwość umieszczenia logo firmy w widocznym miejscu. Wybór padł na biuro w Polna Corner – przeszklonym, butikowym biurowcu klasy A, tuż przy Metrze Politechnika. Dziękujemy za zaufanie!

Klienci BNM Real Estate -STS
Thunder Soft

Dla ThunderSoft prowadziliśmy proces doradztwa i najmu biura w Krakowie, na europejską centralę firmy. W procesie liczył się czas, dlatego szukaliśmy powierzchni wykończonych w dobrym standardzie. Wybór padł na biuro obejmujące całe 18 piętro w K1 Office – w jednym z najwyższych biurowców w Krakowie, z niesamowitym widokiem, który jest jednym z głównych atutów powierzchni.

ThunderSoft to dynamicznie rozwijający się na skalę globalną dostawca technologii systemów operacyjnych, inteligentnych produktów i rozwiązań, oraz ekspert w dziedzinie urządzeń mobilnych.

Klienci BNM Real Estate - Thunder Soft
GlobalLogic

Dla światowego lidera w branży inżynierii cyfrowej – firmy GlobalLogic, świadczyliśmy usługi doradztwa i pośrednictwa w procesie wynajmu biura.

Uwzględniając plany rozwojowe klienta, postawiliśmy na elastyczne rozwiązania, czyli wynajem biur w formule all-inclusive. W ciągu roku otworzyliśmy wspólnie oddziały w Łodzi, Gdańsku i Katowicach na łącznie ponad 100 stanowisk pracy. Proces jest wciąż żywy i obecnie nasza rola polega na monitorowaniu wzrostu zespołów w oddziałach, aby jak najskuteczniej dopasowywać model wynajmu biura do zmieniających się potrzeb firmy.

Klienci BNM Real Estate - GlobalLogic
Heritage Real Estate

Heritage Real Estate to zespół wyjątkowych specjalistów z branży finansów i nieruchomości. Mieliśmy przyjemność dwukrotnie i z sukcesem doradzać firmie w poszukiwaniu biura, a obecnie nasze drogi zeszły się po raz trzeci.

Pierwsze biuro klienta to elegancki lokal z witrynami w kamienicy w centrum. Druga lokalizacja, to całe piętro butikowego biurowca The Nest – czyli nasza propozycja łącząca potrzebę własnego biura wraz z elastyczną umową (cecha biur serwisowanych). W obu przypadkach liczył się czas, jak i idealne dopasowanie lokalu do charakteru biznesu.

Klienci BNM Real Estate
Kompania Piwowarska

Dla Kompanii Piwowarskiej, lidera na polskim rynku piwa, prowadziliśmy proces poszukiwania biur w Warszawie i Rzeszowie. Po zbadaniu potrzeb, przygotowaliśmy propozycje bardziej efektywnych powierzchni o funkcjonalnym układzie. W stolicy wybór padł na biurowiec w strategicznym położeniu – blisko dróg wylotowych. W Rzeszowie natomiast klient wybrał wykończone biuro w dynamicznie rozwijającej się części miasta.

Kompania Piwowarska to właściciel takich marek, jak Lech, Tyskie, Książęce, Żubr, Hardmade, Captain Jack. Spółka należy japońskiej Grupy Asahi.

Klienci BNM Real Estate - Kompania Piwowarska
Human Work Logistic

Idealny lokal zdarza nam się przedstawić już na pierwszym spotkaniu. Tak, jak dla Human Work Logistic. Firma chciała scalić lokalizacyjnie swoje oddziały. Już na pierwszej prezentacji wybór padł na 3-poziomowe biuro w butikowym biurowcu Delta 44. To ciekawa przestrzeń w loftowym stylu, skrojona na miarę potrzeb klienta. Atutem jest także prestiżowa lokalizacja w centrum Wrocławia, w pobliżu Starego Miasta i Dworca PKP.

Human Work Logistic należy do Human Group – grupy spółek obsługujących branżę HR, logistykę, produkcję oraz rynek IT w kraju i za granicą.

Klienci BNM Real Estate
Reprezentacja Najemcy - BNM Real Estate Reprezentacja Najemcy - BNM Real Estate

Korzyści ze
współpracy

01
Doświadczeni i
zaangażowani doradcy

Doradcy z doskonałą wiedzą rynkową i właściwym przeszkoleniem, którzy dobrze znają budynki w Twoim mieście i wiedzą na co zwrócić uwagę.

02
Wyselekcjonowane
oferty dostępnych biur

Przeprowadzamy analizę potrzeb, żeby wybrać te oferty, które odpowiadają Twoim oczekiwaniom oraz przedstawiamy je w łatwy do porównania sposób.

03
Opieka na
każdym etapie

Dobrze znamy zasady i procedury rządzące rynkiem nieruchomości komercyjnych i wiemy, jak pokierować procesem najmu. Towarzyszymy Ci na każdym etapie.

04
Oszczędność czasu i
bezpieczeństwo

Wyręczymy Cię w poszukiwaniach, zbieraniu informacji czy umawianiu spotkań. Dzięki naszej wiedzy o czynnościach formalno-prawnych proces przebiegnie bezpiecznie.

Artykuły tematyczne

Etapy procesu najmu

01
Badanie potrzeb

Zbieramy informacje o potrzebach Twojej firmy i poznajemy się. Bierzemy pod uwagę aktualną sytuację, jak i przyszłe plany.

02
Lista propozycji

Analizujemy cały rynek i zbieramy dane, żeby wyselekcjonować propozycje ofert idealnie odpowiadające potrzebom Twojej firmy.

03
Prezentacje

Spotykamy się w nieruchomościach, które zainteresowały Cię najbardziej, aby na żywo ocenić, czy tego właśnie szukamy.

04
Ofertowanie
i analiza

Występujemy o dedykowane oferty wybranych biur i przeprowadzamy szczegółową analizę porównawczą, która ułatwi Ci wybór.

05
Negocjacje

Wspieramy Cię w negocjacjach warunków finansowych i zapisów umowy. Doradzamy rozwiązania, które godzą interesy stron.

06
Podpisanie umowy

Finalizujemy proces najmu poprzez dopełnienie wymaganych formalności i podpisanie umowy.

01
Badanie potrzeb

Zbieramy informacje o potrzebach Twojej firmy i poznajemy się. Bierzemy pod uwagę aktualną sytuację, jak i przyszłe plany.

03
Prezentacje

Spotykamy się w nieruchomościach, które zainteresowały Cię najbardziej, aby na żywo ocenić, czy tego właśnie szukamy.

05
Negocjacje

Wspieramy Cię w negocjacjach warunków finansowych i zapisów umowy. Doradzamy rozwiązania, które godzą interesy stron.

02
Lista propozycji

Analizujemy cały rynek i zbieramy dane, żeby wyselekcjonować propozycje ofert idealnie odpowiadające potrzebom Twojej firmy.

04
Ofertowanie i analiza

Występujemy o dedykowane oferty wybranych biur i przeprowadzamy szczegółową analizę porównawczą, która ułatwi Ci wybór.

06
Podpisanie umowy

Finalizujemy proces najmu poprzez dopełnienie wymaganych formalności i podpisanie umowy.

Przydatne narzędzia

Kalkulator powierzchni biurowej

Kalkulator powierzchni

Sprawdź kalkulator powierzchni i oblicz metraż nowego biura. Stworzyliśmy to narzędzie, aby ułatwić Ci oszacowanie ilu metrów kwadratowych będziesz potrzebować. Dodatkowo na podstawie Twoich obliczeń możesz zobaczyć propozycje aktualnie dostępnych do wynajęcia biur.

Lista pytań dla klientów

Lista pytań

Dla naszych klientów przygotowaliśmy listę przydatnych pytań, na które warto sobie odpowiedzieć przed poszukiwaniem biura. Pozwalają one zrozumieć w jakim momencie jest firma i czego potrzebuje, a w efekcie – z większą świadomością rozpocząć proces poszukiwań nowej powierzchni.

BNM Real Estate - usługi dopełniające BNM Real Estate - usługi dopełniające

Usługi
dopełniające

W ramach dodatkowych usług świadczonych przez naszą firmę możemy zaproponować Państwu między innymi koordynowanie prac wykończeniowych powierzchni oraz obsługę prawną dodatkowo gwarantującą bezpieczeństwo transakcji.

01
Fit-out
Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.
02
Legal
Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.
Zespół BNM Real Estate Zespół BNM Real Estate

Dzielimy się wiedzą

Zapraszamy do zapoznania się z raportami i analizami tworzonymi przez naszych doradców. Badamy rynek nieruchomości komercyjnych, żeby w rzetelny sposób przedstawić aktualną sytuację i nadchodzące trendy.

Raporty i analizy
Skontaktuj się,
chętnie pomożemy
Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
[email protected] +48 22 299 17 27
Twoja wiadomość

    * Pola obowiązkowe
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązuje polityka prywatności i warunki korzystania z usługi.
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Najnowsze artykuły na blogu
    Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji